tirsdag 1. mars 2011

Litt mye og gjøre om dagen..

og veeldig liten tid til å blogge.. Men det skal det bli en ordning på ;)

I helga så har jeg hatt besøk av ei kjempe god venninne.. Var og henta hu på fredag på bussen. Da vi kom hit så gjorde vi ikke stort annet enn å skravle.. Var kjempe koselig!!
På lørdag så reiste jeg, May Britt og Lars Erik for å se om vi fant oss noe klær som vi kunne ha på oss på kvelden.. Og heldige som vi var så fant vi noe, i det lille utvalget dem har her i Trysil.. :)
Da vi kom til sundet igjen så var det bare å skifte og få på seg litt varmere klær.. Da skulle jeg, Erik og Lars Erik på scootershow i bygda.. Var driit gøy :D Herregud for noen hopp :)

På kvelden, etter att jeg og Mayamor hadde ordna oss så gikk turen til Madicken.. Der var en god del folk.. Var kjempe artig.. Eter vi hadde fått oss en deel å drikke så gikk turen på fjellet og Laaven.. Hadde en konge kveld meg gode venner, og må så absolutt gjentas snart :)

Lille vennen min! :)

I går så var hverdagen her igjen, og det var på tide med den daglige gå turen.. Like godt hver gang.. :)

I dag har det vært baby sang igjen.. Også så mange små unger det var der.. Kan ikke huske att Lars Erik har vært så liten.. Tiden går aaalt for fort :/

Nå skal jeg sette meg ned og se ferdig Hotel Cæsar og kose meg med min kjære! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar