onsdag 23. februar 2011

Da var man igang :)

Da har mitt søte, snille og vakre søskenbarn fiksa header til meg :) Og den ble bra! :D

I dag så har det vært barseltreff igjen og det er like koselig som alltid :) I dag var vi kun 6 søte små + mammaer, men var like koselig for det.. Egentlig så er vi 9 stk.. :) Da vi møtes på barseltreff så sitter vi mammaene og skravler, mens ungene ligger på gulvet og "skravler og leker" og spiser lunsj. I dag så var treffet i sundet, så var ganske så heldig att jeg kunne ta vogna og beina fatt og trille bort dit. Selv om det var litt surt da vi skulle hjem.. Med snø og motvind.. Men kom meg hjem til slutt :) hehe.. Da vi kom hjem igjen så hadde Erik akkurat kommet hjem fra jobb, så da var det bare å begynne middag og kose oss til lillegutt skulle legge seg.. Som for øvrig ligger og sover søtt i senga si nå.. Var sliten etter dagen, stakkar.. :)

Resten av uka så har jeg ikke de aller største planene, men kan skrive de opp her for det:

I morgen (Torsdag): Da skal jeg og Lars Erik på babysvømming. Blir vell like artig som alltid.. Han er kjempe glad i å badet og blir like fornærma hvergang vi går opp igjen ifra bassenget.

Fredag: Skal vi være med mamma en tur til sverige. Også skal jeg vell gå "sund-runden" :)

Lørdag: Da kommer min kjære maya til Trysil og skal være her til søndag.. Da skal vi ut en tur.. Først på vors hos Madicken også ut i fjellet etterhvert tenker jeg :)

Søndag: Hjemme dag med familien. Bare kose oss!! :D


hmm.. Å når jeg selvfølgelig skulle laste opp noen bilder og legge ut, så funker det itte!!!!! :@
Da får jeg prøve igjen etterpå :)

Take care (:

- KjerstiTerese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar