onsdag 2. mars 2011

Onsdag..

I dag har det vært en dag da jeg har fått gjort mye :) Begynte med en lang trilletur på formiddagen.. Da vi kom hjem igjen så lå Lars Erik fortsatt og sov i vogna, så da benyttet jeg sjangsen på å begynne på husvasken.. Og fikk jammen med meg vasket sovrommet til meg og Erik før gullet våknet.
Da koste vi oss og lekte litt før lille vennen var sulten og trøtt.. Så da fikk han mat og la seg igjen og jeg fikk forsette med vasken.. Flink som jeg er :p
Fikk også sett litt på vm innimellom vaskefilla :)

Da vaskinga var gjort så satt jeg meg litt ute i sola og leste litt i en bok og ventet på at Lars Erik skulle våkne igjen. Har vært et utrolig fint vær i dag, selv om det har blåst litt.. Men var skikkelig godt og varmt å sitte i solveggen :)
Da Lars Erik våknet gikk vi inne og la oss litt på golvet og koste og lekte litt.. Har en veldig aktiv gutt som ikke greier å ligge stille.. I dag så begynte han å dra seg litt fremover, selv om det ikke var lange biten.. Han satt også for seg selv for første gang i dag, men jeg satt bak han og passet på så han ikke skulle falle.. Men jaggu satt han itte der en god stund, før han ble sliten og ville legge seg på ryggen igjen.

                                                                 Klar for trilletur :)

Nå ligger vennen og sover og jeg har nettopp kommet hjem fra butikken.. Tror det snart er kvelden på min bedre halvdel også, for han ligger som et slakt i sofaen her.. Stakker.. Ikke noe rart heller, når han jobber over 12 timer om dagen og ikke mange timer søvn..

I morgen så er dags for baby svømming.. Gleder meg til det.. Både jeg og Lars Erik koser oss i vannet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar