søndag 3. april 2011

Søndag = hviledag...

Itte i detta huset, nei.. hehe..

I dag tidlig så tok jeg fatt på soverommet til meg og Erik.. Der har vi stuet vekk en del pappesker etter vi flytta hit, og nå tenkte jeg att det var på tide å rydde ut av dem..hehe :)
Etter det var gjort så var det kleskapet til Lars Erik som skulle få gjennomgå.. Rydda vekk alt som er for lite og la inn litt større klær.. Fant ut att det trengs litt flere bukser og bodyer inn i det skapet, gitt..
Har også fått rydda bort litt vinterklær, siden det ser ut som om snøen snart blir borte, og det er jo så varmt ute fortiden..hehe :)

I uka som har vært så har jeg også vært innom Trysil Flis et par turer.. Og fått med meg ett skilt hver gang.. hehe :)

Denne henger fint på vaskerom døra :) :



Mens dette har fått sin plass i gangen :) :



Håper alle har hatt en finhelg!! :)

-KjerstiTerese

1 kommentar:

  1. Nydeligen:) Han er bare så grom.. Så utrolig fint dere hadde det..
    Klem fra Hylende(som alltid)Eirik Alexander og mamma`n (som sterkt vurderer å legge han i kjelleren)he he he

    SvarSlett