onsdag 6. april 2011

I morgen er det 7 mnd siden...

den lille prinsen vår kom til verden.. Klokken 13.56 og veide 3410 og var 50 lang. Kommer aldri til å glemme den dagen du kom til verden.. Så utrolig stolte vi var.. Å få verdens nydeligste prins på bringa, er en følelse man ikke greier å beskrive..


Tiden går så alt for fort.. Skulle ønske man kunne skru tiden litt tilbake å kooose enda mer, mens du kun bare ville ha kos :)





Nå i dag så veier du vell nærmere 9 kg og er vell rundt 70 cm.. Nå har du ikke tid til så mye kos noe mer, nå er det mer artig å leke på golvet å utforsk nye ting.. Er vell ikke lenge før du krabber å beveger deg hit og dit..


Nå er snart mammapermisjonen ferdig å nå er det Erik sin tur til å være hjemme.. Gruer meg litt til å ikke være hjemme med gullet mitt hver dag, men samtidig så skal det bli godt å møte igjen kollegaer også..

-KjerstiTerese

3 kommentarer:

  1. Tenk på det.. Uff, gruer meg jeg også.. Men er glad vi skal treffe hverandre når permisjonen er slutt...
    De har blitt fort store små gutta våre...

    SvarSlett
  2. Ja.. Er glad jeg har den barselgruppa jeg har.. Føler vi er skikkelig sammnsveiset :)

    SvarSlett
  3. Nåh, tenk på det ja! De vokser så fort. Kjempe moro med alle stegene de skal igjennom, men ganske vemodig at babytida er så kort også, vil alltid savne den litt.
    Noe helt spesielt..
    Jeg er også veldig glad i barselgruppa vår;) Flott gjeng damer og bebisser!

    SvarSlett