mandag 2. mai 2011

Sol og Sommer!!


Vært litt lite blogging i det sist.. Men har vært så nydelig vær, så har igrunn vært ute ifra morgen til kveld.. Kjempe heerlig! :)
Har ikke skjedd all verdens siden siste blogg innlegg.. Vi har begynt å ordne litt ute her, siden vi snart skal male huset.. Så nå er det vasket og skal bare stå å tørke i en uke til omtrent.. :)
(Kommer et eget innlegg om dette med bilder og sånn etterhvert.)

Har også begynt å jobbe igjen.. Var kjempe godt å begynne på igjen.. Selv om jeg reiste med en klump i magen på lørdag, når jeg skulle på den føste vakta.. Men så fort jeg var på jobben og kom meg inn i rutinene igjen så var det rett og slett bare herlig.. Jobber med noen supre folk og da er det ikke rart at man koser seg på jobb :)

Slenger med noen bilder i fra de dagene vi har vært ute og kosa oss :)


Både 2- beinte og 4- beinte koer seg like mye tror jeg :)







-KjerstiTerese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar