tirsdag 8. mars 2011

Sånn går no dagan..

Synes faktisk att det er gøy å være ute å gå fortiden.. Hadde jeg aldri trodd om meg, men fy å godt det er, både for meg, Lars Erik og bikkje.. hehe :)
I går ble lillemann 6 mnd.. Herregud å fort tiden har gått.. Er ikke lenge til jeg er ferdig med permisjon å skal ut i jobb.. Blir litt grualt, kjenner jeg.. I går så tok vi oss med mamma og Zita på sund runden før turen gikk til bygda for å møte Linda.. Der gikk vi en liten tur før vi reiste opp på helsestasjon for å se hvor store guttene hadde blitt.. Sønnen hennes er født på samme dag som Lars Erik :)
Lars Erik hadde blitt 68 lang og veide 8441g.. Så begynner å bli en stor gutt.

I dag har vi vært ute å gått sund runden igjen, men denne gang med Ina og Eikka.. ( Ei jeg jobber med og hunden). Var godt å gå, men var litt surt også.. Synes det bare har blåst mer og mer i dag. Etter gå turen så reiste vi opp til mamma å så på skiskytting.. Å hvor herlig det er å være norsk fortiden.. Ble suksess i Holmenkollen, så nå får vi tru det går bra med skiskyttera i Russland også :)

Slenger med et bilde av Lars Erik i vogn. Har tatt ut bagen tur vogn, så nå sitter han og titter seg rundt til han sovner :)


- KjerstiTerese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar