torsdag 24. mars 2011

Huset med det rare i...

Var så heldig å få gave av pappa her om dagen! Ifra Trysil Flis.. De har så masse fint der og han veit att jeg har sikkla på en del ting der ganske så lenge..

Så da kom han med denne til meg:


Å den gjorde seg veldig fin i spisestua :)


Kan vise reten av stua da jeg er igang også :)
Her er resten av det som er i spisetua.. Stua og spisestua er jo i ett, men litt avskilt :)


Her er sofa`n og bordet :) Kjøpte det meste eller så og si alt nytt i stua, da vi flytta hit.. Hadde jo en gammel sofa og ting som ikke passa så veldig godt sammen..


Her er "tv delen"..
Tv`n vår er på reperasjon, så derfor er det veggfester og sånn på veggen :)


Her er litt av kjøkkenet.. Får vise litt mer av det en annen gang når det ikke er så rotet innpå der :p
Men den innredningen var her når vi kjøpte huset.. Jeg synes att det var mye skap plass, så ville beholde den, mens Erik var itte helt enig.. Men med litt overtalelse, så fikk jeg beholde den.. Det var selvsagt ikke sånne farger på den da, så vi har malet og lagt nytt golv innpå her :)


Også til slutt.. Var innom Trysil flis her om dagen, og da måtte jeg bare ha med det skiltet her hjem.. Så det henger nå fint på døra til Lars Erik :)


-KjerstiTerese

2 kommentarer:

  1. wææææ visste itte at du hadde blogg:) men nå er je jammen følger au:) du skriver bra Kjersti:) gleder meg til å lese mer:)
    klæm på dæ:)

    SvarSlett
  2. Hehe :) ikke vært så flink til å blogge, men har fått ånden over meg nå :p

    SvarSlett