tirsdag 29. mars 2011

Helga som var..

I helga så har jeg som sagt hatt besøk av søskenbarnet mitt.. Hu bor fortiden i Elverum og går skole der.. Kjempe koselig å ha hu her.. Ser hverandre ikke så ofte selv om vi ikke bor så langt unna hverandre.. :) På lørdag så reiste jeg, Tine og Lars Erik til bygda og handlet litt.. Måtte selvfølgelig innom Trysil Flis og Malersenter.. Å der kjøpte jeg meg et skilt.. (Har ikke noe bilde av det nå, så får heller legge ut det siden..) Fikk også kjøpt meg stavmikser, eller jeg fikk av  mamma og pappa, brukte blender for å mose maten til Lars Erik før, men det ble ikke helt ordentlig, så derfor måtte jeg ha en sånn en..

På lørdags kvelden så laget jeg og Tine taco til Erik kom hjem..Mmmm.. Var kjempe godt.. Vi så også på en film, som anbefales å se hvis dere ikke alt har sett den, nemlig Zodiac.. Jeg greide selvsagt og sovne på sofaen før den var ferdig så fikk ikke med meg slutten :/ hehe.. Men det er typisk meg uansett åssen film jeg ser.. hehe..

På søndag så spiste vi middag hos mamma og pappa før Tine måtte ta bussen til Elverum igjen.. Men hu kommer opp igjen i påska med resten av familien :)

På lørdags kvelden så kom Erik hjem med denne til Lars Erik:


En pocket bike (ell høss det skrives..hehe )
Sådenne trur jeg nok att både Erik og Lars Erik kommer til å ha det mye morro med når Lars Erik er blitt litt større.. hehe :D


-KjerstiTerese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar